ΔΕΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ





Νικολάου Κατσούλη
Μέλους της Ενώσεως Συντακτών Διαδικτύου


ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


Το άρ. 9Α του Συν/τος ορίζει ότι «καθένας έχει δικαίωμα προστασίας από τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση, ιδίως με ηλεκτρονικά μέσα, των προσωπικών του δεδομένων, όπως νόμος ορίζει. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων διασφαλίζεται από ανεξάρτητη αρχή, που συγκροτείται και λειτουργεί όπως νόμος ορίζει».


ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ TATTOO ΤΕΛΙΚΑ;


Καλλιόπη Ζιώγου


ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

« Να το χτυπήσω το tattoo τελικά κυρία;; », με ρώτησε μια μαθήτρια μου. Προηγήθηκε αμφιταλάντευσή της εν λόγω μαθήτριάς μου για έναν σχεδόν μήνα. Μια 15χρονη έφηβη, η οποία πριν αποφασίσει να συζητήσει το συγκεκριμένο θέμα μαζί μου, βρισκόταν σε ένα δίλημμα: Να ακούσει την άποψη της οικογένειάς της, που εναντιώθηκαν εξαρχής σε αυτήν την απόφασή της ή να κάνει αυτό που έκαναν και οι φίλες της, ένα tattoo; Κι έτσι ξαφνικά, λίγο πριν τελειώσει η σχολική χρονιά, μόλις χτύπησε το κουδούνι και σχολάσαμε, ήρθε να το συζητήσουμε..


ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ


ΤΗΣ ΒΙΚΥΣ ΣΙΑΜΑΝΤΑ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Η Πρώιμη Παρέμβαση αποτελεί ένα συνδυασμό υπηρεσιών και παροχών για κάθε μικρό παιδί και την οικογένειά του. Παρέχεται κατ’ απαίτηση της τελευταίας σε συγκεκριμένη περίοδο της ζωής του παιδιού, και καλύπτει όλες τις ενέργειες που είναι αναγκαίες να πραγματοποιηθούν με σκοπό:

- Να διασφαλίσει και να ενισχύσει την προσωπική του ανάπτυξη.

- Να ενδυναμώσει τις ικανότητες της ίδιας της οικογένειας, και

- Να προωθήσει την κοινωνική ένταξη της οικογένειας και του παιδιού, (Peterander, 2008).


Γιατί τα κορίτσια ερωτεύονται αγόρια με βίαιη συμπεριφορά;


της Δρος Αριστονίκης Θεοδοσίου-Τρυφωνίδου


ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα της εφηβείας είναι να ανακαλύψει ο/η έφηβος/η και να αποκτήσει μια αίσθηση ταυτότητας. Αυτό συνεπάγεται ότι οι έφηβοι αναζητούν τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες αλλά και της προσωπικότητας που θα ήθελαν η ίδιοι να γίνουν. Κατά την διάρκεια αυτής της διεργασίας οι έφηβοι εξετάζουν τις αξίες που έχουν πάρει από τους γονείς τους και εξετάζουν αν αξίζουν, οι αξίες αυτές, να εισαχθούν στον ενήλικο βίο τους. Οι έφηβοι γνοιάζονται περισσότερο για την εικόνα που δείχνουν στους συνομηλίκους τους. Αυτός είναι συχνά και ένας λόγος που τα κορίτσια στο Γυμνάσιο επιθυμούν να έχουν αγόρι.



Λατινικά σεμινάρια ΚΦL10 του Ζ εξαμήνου (κλασικής κατεύθυνσης) του νέου ακαδημαϊκού έτους 2017-18


Λατινικά σεμινάρια ΚΦL10 του Ζ εξαμήνου
(κλασικής κατεύθυνσης)
του 
νέου ακαδημαϊκού έτους 2017-18

Λατινικά σεμινάρια ΚΦL10 του Ζ εξαμήνου (κλασικής κατεύθυνσης) του νέου ακαδημαϊκού έτους 2017-18

ΚΦL10 ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2017-2018

Οι φοιτητές του Ζ΄ Εξαμήνου της Κλασικής Κατεύθυνσης (έτος εισαγωγής: 2014), που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το μάθημα «ΚΦL10 - Λατινικό Σεμινάριο» κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, καλούνται να κάνουν δήλωση ηλεκτρονικά, μέσω email προς τους διδάσκοντες, το ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017, στις 10.00.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.



Λόγος Υπέρ των Θεματικών Φωνηέντων της Υποτακτικής



τοῦ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡ. ΚΑΤΣΟΥΛΗ

φιλολόγου



Ο λόγος περί των εγκλίσεων και δή αυτών της Υποτακτικής και Προστακτικής. Τι είναι Έγκλισις; Ο Τριανταφυλλίδης δίδει έναν άστοχον μάλλον ορισμόν. «Έγκλισις» λέγει «είναι η μορφή που λαμβάνει το ρήμα για να φανερώση πώς θέλουμε να παρουσιάσουμε αυτό που σημαίνει το ρήμα». Καταλαβαίνει κανείς κάτι; Ας δούμε παρακάτω πώς αυτό επεξηγείται.

Οι εγκλίσεις είναι μόλις τρείς λέγει, ήτοι η Οριστική, η Υποτακτική και η Προστακτική. Η Οριστική παριστάνει αυτό που σημαίνει το ρήμα σαν κάτι το βέβαιον και το πραγματικόν

Π.χ Ο ήλιος λάμπει

Η Υποτακτική παριστάνει αυτό που σημαίνει το ρήμα σαν κάτι που θέλουμε ή περιμένουμε να γίνη.

Π.χ Ας παίξουμε (= θέλω να παίξουμε) – Όταν έρθουν οι διακοπές, θα πάμε εξοχή (= περιμένω να έρθουν οι διακοπές)

Τέλος η Προστακτική παριστάνει αυτό που σημαίνει το ρήμα σαν προσταγή, επιθυμία, ευχή.

Π.χ Φύγε – Άκουσέ με – Βοήθησέ με θεέ μου.



ΒΡΕΣ ΤΟ ΘΗΣΑΥΡΟ ΣΟΥ.. ( ΜΕΡΟΣ Γ΄)


Καλλιόπη Ζιώγου


ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ



Άλλο ένα πνευματικό διαμάντι της Βοιωτίας, ο όσιος Γερμανός τόνιζε πως η πατρίδα του δεν είναι η Θήβα αλλά ο Χριστός κι όπως πάντα, όταν τον ρωτούσαν από πού κατάγεται, συνήθιζε να λέει: