Διαδικασίες Διεξαγωγής Προκαταρκτικών Εξετάσεων (ΠΚΕ) Στρατιωτικών Σχολών 2015


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΡΜΗ



 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
-Δείτε περισσότερα νέα για την εκπαίδευση στις σελίδες του Ερμή "ΝΕΑ" ανωτέρω...
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


Δικαιολογητικά υποψηφίων για εισαγωγή σε Στρατιωτικές Σχολές 2015


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΡΜΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
-Δείτε περισσότερα νέα για την εκπαίδευση στις σελίδες του Ερμή "ΝΕΑ" ανωτέρω...
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


Προκήρυξη Εισαγωγής Σπουδαστών σε Στρατιωτικές Σχολές 2015 (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΡΜΗ



ΓΕΕΘΑ - ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Δόθηκε στη δημοσιότητα από το ΓΕΕΘΑ η προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) με τις πανελλαδικές εξετάσεις 2015.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει την Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Η προθεσμία για τους υποψηφίους με την ειδική κατηγορία "Έλληνες του Εξωτερικού" λήγει την Παρασκευή 28 Ιουλίου 2015


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
-Δείτε περισσότερα νέα για την εκπαίδευση στις σελίδες του Ερμή "ΝΕΑ" ανωτέρω...
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


“Ο χορευτής των κόσμων”

“Ο χορευτής των κόσμων”

 Δημήτρης Ναλμπάντης – Αυγεράκης 24grammata.com/ free ebook [download] ISBN: 978-618-81888-1-5 Επίλεκτες Ψηφιακές Εκδόσεις: 24grammata.com Σειρά: εν καινώ, Αριθμός σειράς: 121 Τόπος και Χρονολογία πρώτης έκδοσης: Καβάλα, 2015 Μέγεθος Αρχείου: 1,0 Mb Σελίδες: 28 Μορφή αρχείου: pdf Απαγορεύεται η αναδημοσίευση δίχως την έγγραφη άδεια του δημιουργού ή του εκδότη         του ιδίου:   “Μάταια περιμένοντας τις συμβουλές των πεθαμένων…”  Δημήτρης Ναλμπάντης ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


Κριτική της έννοιας της πολυπολιτισμικότητας


Μυρτώ Ρήγου








…Πολυπολιτισμικότητα είναι η ύπαρξη, μέσα σε ένα σύνολο ομοιογενούς (πολύ ή λίγο) πληθυσμού, εθνοτικών ομάδων, που χαρακτηρίζονται από διαφορετική γλώσσα, θρησκεία, λαϊκή τέχνη (ιδιαίτερα μουσική), ήθη και έθιμα, κλπ.
    Το στοιχείο που πλειοψηφεί σε μια κοινωνία συνήθως δεν φοβάται μήπως ο «ξένος» επηρεάσει αρνητικά το δικό του πνευματικό επίπεδο, γιατί κατά κανόνα αντιμετωπίζει με κάποια «υπεροψία» τους επήλυδες, αν μάλιστα προέρχονται από χώρα με κατώτερο πολιτισμικά/μορφωτικά επίπεδο. Φοβάται περισσότερο τις άλλες δραστηριότητες της εθνοτικής ομάδας, αν μάλιστα η διακίνηση και οι δραστηριότητες της ομάδας αυτής δεν βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο των αρχών. Όμως κάτι τέτοιο δεν είναι πολιτισμικό αλλά πολιτικό θέμα.
    Από τη μεριά του υπερέχοντος πληθυσμιακά και πολιτιστικά στοιχείου η συχνότερη – όπως είπαμε – στάση είναι αυτή της «υπεροψίας». Αυτό δεν συμβάλλει βέβαια στην ομαλή ένταξη της όποιας εθνοτικής ομάδας στο κοινωνικό σύνολο της νέας, για τους επήλυδες χώρας, και θα χρειαστεί και χρόνος πολύς και αγώνας μακρός, ώσπου οι ντόπιοι να αντιληφθούν ότι «διαφορετικό» δεν σημαίνει και «κατώτερο» … Ας θυμηθούμε δυο μόνο παραδείγματα από τη μακραίωνη φιλολογική μας ιστορία: τον Οδυσσέα, που «πολλών ανθρώπων γνώρισε πόλεις και έμαθε γνώμες», και τους σοφιστές, που διέκριναν στη γνωριμία με τον «άλλο» τον πλουτισμό της δικής τους γνώσης και εμπειρίας. Είναι γνωστή η φράση του Πλάτωνα στην Επινομίδα, ότι «οτιδήποτε παραλάβουν οι Έλληνες από τους βαρβάρους, στο τέλος το επεξεργάζονται ώστε να γίνει καλύτερο» (978d). Ή όπως λέει η Ρ. Μοντέρο σε πρόσφατο άρθρο της «ο πραγματικός πολιτιστικός πλούτος προέρχεται από την ανάμιξη».
    Πολυπολιτισμικότητα είναι, όπως είπαμε, η όσμωση διαφορετικών πολιτισμικών στοιχείων. Και επειδή ισχύει πάντα η λαϊκή ρήση «και από τις δυο πέτρες του μύλου βγαίνει το αλεύρι», καμιά όσμωση δεν είναι δυνατή, αν και από τις δυο πλευρές δεν υπάρχει διάθεση προσέγγισης και συνεννόησης και συνύπαρξης. Αυτό προϋποθέτει το να τηρούνται δυο βασικές απαιτήσεις:
    α) Να μην ενθαρρύνονται οι μειονότητες που επιμένουν να μένουν απομονωμένες μέσα σε ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο – δήθεν για να διατηρήσουν την ατομικότητά τους. Μια τέτοια στάση τους είναι αντικοινωνική, άρα καταδικαστέα από ηθική ευρύτερα και πολιτιστική άποψη. Η αυτοαπομόνωσή τους τις μεταβάλλει σε «γκέτο», όπως ειπώθηκε.
   β) Οι εθνοτικές ομάδες που εντάσσονται μέσα σε ένα πολυπληθέστερο κοινωνικό σύνολο υποχρεούνται, αφού διδαχθούν, να υιοθετήσουν εκείνες τις ηθικές και κοινωνικές αρχές που η φιλοξενούσα κοινωνία θεωρεί απαραίτητες για την επιβίωση και την πρόοδό της.






“ Άχρηστη για τους πολλούς, ασύμφορη στην χρήση”

“ Άχρηστη για τους πολλούς, ασύμφορη στην χρήση”

Δημήτρης Ναλμπάντης – Αυγεράκης 24grammata.com/ free ebook [download] ISBN: 978-618-81888-2-2 Επίλεκτες Ψηφιακές Εκδόσεις: 24grammata.com Σειρά: εν καινώ, Αριθμός σειράς: 120 Τόπος και Χρονολογία πρώτης έκδοσης: Καβάλα, 2015 Μέγεθος Αρχείου: 1,0 Mb Σελίδες: 36 Μορφή αρχείου: pdf Απαγορεύεται η αναδημοσίευση δίχως την έγγραφη άδεια του δημιουργού ή του εκδότη του ιδίου: “Μάταια περιμένοντας τις συμβουλές των πεθαμένων…”  Δημήτρης Ναλμπάντης ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ


“Μάταια περιμένοντας τις συμβουλές των πεθαμένων…”

“Μάταια περιμένοντας τις συμβουλές των πεθαμένων…”

“Μάταια περιμένοντας τις συμβουλές των πεθαμένων…”  Δημήτρης Ναλμπάντης – Αυγεράκης 24grammata.com/ free ebook [download] ISBN: 978-618-81888-0-8 Επίλεκτες Ψηφιακές Εκδόσεις: 24grammata.com Σειρά: εν καινώ, Αριθμός σειράς: 119 Τόπος και Χρονολογία πρώτης έκδοσης: Καβάλα, 2015 Μέγεθος Αρχείου:1,1 Mb Σελίδες:38 Μορφή αρχείου: pdf Απαγορεύεται η αναδημοσίευση δίχως την έγγραφη άδεια του δημιουργού ή του εκδότη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΠΗΓΗ
via ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ